Logotipų tendencijos

logotipu dizaino tendencijosKiekvienais metais į dizaino pasaulį ateina naujovės, neišimtis ir logotipų dizainas. Pažiūrėjus, kokie logotipai buvo prieš 30 metų, galima drąsiai teigti – logotipų tendencijos pasikeitė neįtikėtinai.

Logotipas ar prekės  ženklas, ir jo kuriamas įvaizdis yra vieni svarbiausių faktorių, įtakojančių verslo vystymąsi ir plėtrą. To stengtis nuginčyti net neverta, juk pirmam įspūdžiui suteikti, yra skirtas tik vienas šansas. Dėl šios priežasties, susikurti tinkamą logotipą, yra privaloma užduotis.

Ir nors dizaino tendencijos sparčiai kinta, norint išlikti moderniu bei traukiančiu akį, nebūtina keisti logotipo kas metus. To netgi nepatartina daryti. Pažiūrėkite į didžiausių korporacijų logotipus – jos stengiasi išlaikyti logotipus kuo paprastesnius. Paprastumas ir minimalumas leidžia korporacijai logotipą naudoti daugybę metų. Taip įmonės logotipas išlieka ilgai atpažįstamas ir įsimenamas. Didžiausios kompanijos nesivaiko naujausių tendencijų, todėl ir mes siūlome jums to nedaryti, nebent steigiate trumpalaikį verslą ir norite logotipo sukurto tam tikrai tikslinei auditorijai. Kad ir kokio logotipo jums reikia – susisiekite su mumis – mes galime sukurti, tiek ilgaamžį logotipą, tiek logotipą paremtą naujausiomis tendencijomis.  

Visgi, naujausių tendencijų analizavimas leidžia mūsų logotipų kūrimo paslaugas išlaikyti pačias optimaliausias ir savo klientams pasiūlyti tik geriausius sprendimus.

Formų minimalumas

logotipu tendencijos
Logotipai prieš ir po atnaujinimų

Šios tendencijos esmė, yra kuo labiau logotipą padaryti minimalų. Modernėjant technologijoms, svarbu pasirūpinti, kad logotipas gerai atrodytų visose įmanomose platformose. Jis turi nepriekaištingai atrodyti tiek būdamas svetainės piktograma, tiek uždėtas ant vizitinės kortelės, tiek interneto svetainėje. Būtent dėl to, dauguma didžiųjų kompanijų pasirinko kuo paprastesnius logotipus, gerai atrodančius įvairių dydžių.

Užrašas su paprasta forma

logotipu tendencijos 2

Tinkamai parinktas šriftas ir paprastos formos (linijos, taškai, kvadratai, apskritimai) toliau išlaikys populiarumą. Ir kuo toliau, tuo labiau ši tendencija įgauna pagreitį. Tačiau kas daro šią tendenciją tokią populiarią?

Visų pirmą, logotipai yra vertinami dėl savo minimalumo ir lengvo suprantamumo (pažiūrėkite į Samsung, Nike, Google ir kitus logotipus). Antra, paprasti grafiniai elementai suteikia logotipui stabilumo, tvirtumo, užtikrina ilgaamžiškumą. Galiausiai, protingai panaudotos minimalios geometrinės figūros, gali nesunkiai pabrėžti logotipo pavadinimą ir taip išskirti iš konkurentų.

Raidžių ar žodžių išdėliojimas

logotipu tendencijos 3

Dar viena tendencija įgaunanti pagreitį. Šios tendencijos esmė yra išdėlioti logotipo pavadinimo žodžius (ar žodžio dalis, raides) viename stulpelyje, kad ilgi pavadinimai būtų lengviau perskaitomi. Ši tendencija populiarėja jau porą metų ir nepanašu, kad ketintų liautis.

Šios tendencijos principu sukurti logotipai atrodo moderniai ir elegantiškai, todėl nenuostabu, kad įmonės renkasi tokio stiliaus logotipus. Taip pat, toks žodžių ar raidžių išdėliojimas, puikiai tinka naudojant kontrastingas spalvas – tai nesunkiai leidžia atkreipti potencialių klientų dėmesį.

Emblemos

logotipu tendencijos 4

Populiari pastarųjų metų tendencija yra imituoti senovinius herbus, emblemas, štampus ir pan. Tokiuose logotipuose tekstas dažniausiai yra įrašomas į apskritimą, šalia užrašoma data, pridedami atitinkami elementai. Santūrios spalvos ir aiškus grafinis elementas sukuria stiprų retro, vintage jausmą. Tokie logotipai sukelia solidumo, ilgaamžiškumo jausmą, ir taip leidžia lengviau pasitikėti kompanija.

Supjaustymas

logotipu tendencijos 5

Logotipų kūrime, supjaustymas dažniausiai naudojamas sukuriant paralelines linijas, kurios sudaro logotipo vaizdą. Teigiama, kad ši tendencija laikui bėgant taps dar populiaresne. Toks supjaustymas leidžia logotipui įgauti šiek tiek "lengvumo". Taip pat, naudojant šią technika, galima nesunkiai į negatyvią erdvę pridėti įvairių grafinių iliuzijų, kurios padarys logotipą įdomų ir įsimenamą. Ir žinoma, supjaustymas suteikia logotipui teksturizuotą trijų dimensijų įvaizdį.

Negatyvi erdvė

logotipu tendencijos 6

Šios technikos nereikia net pristatinėti. Logotipai su negatyvia erdve populiarūs jau keli metai, ir ši tendencija nežada niekur trauktis. Žinoma, palaipsniui ši technika tobulėja ir kinta, bet esmė išlieka ta pati. Anksčiau dažniau matydavome negatyvią erdvę paveikslėliuose, tačiau kuo toliau, tuo dažniau matome tekstą, figūras ar kitus grafinius elementus pasislėpusius raidėse ar tarp jų.

Žaidimas šriftu

logotipu tendencijos 7

Pastaraisiais metais dominavo logotipai sudaryti tik iš užrašo. Kaip logotipų, prekės ženklų kūrimo įrankis, tipografija dar nėra pilnai išnaudojama, tačiau grafikos dizaineriai ieškodami minimalumo, vis labiau pasitelkia logotipų kūrimui vien tik užrašą. Ir nors sukurti logotipą vien tik iš užrašo yra pakankamai sudėtinga, tačiau turint pakankamai vaizduotės, galima sukurti tikrus meno kūrinius! O kuo toliau, tuo labiau ši tendencija stiprės, ir mes vis dažniau išvysime tokių logotipų.

Spalvų perėjimas

logotipu tendencijos 8

Grafikos dizaineriai neseniai iš naujo atrado, seniau buvusius populiarius spalvų perėjimus, išblukinimus. Net nepanašu, kad ši tendencija ketintų artimiausiu metu pasitraukti. Spalvų perėjimai gali būti nesunkiai pritaikomi tiek grafiniams elementams, tiek pačiam tekstui, ypač jei jis yra sudarytas iš stambaus šrifto.

Skaidrūs sluoksniai

logotipu tendencijos 9

Logotipų sluoksnių permatomumas suteikia modernaus gilumo pojūtį. Vienas pagrindinių šios technikos ypatumų yra galimybė pabrėžti įmonės skaidrumą. Jis dažnai naudojamas finansinėms organizacijoms, kai skaidrumas nurodo, kad vidiniai procesai neslepiami nuo nuo visuomenės.  Ši technika buvo labai sėkmingai panaudota, kai buvo atliekamas Mastercard logotipo atnaujinimas.

Kaligrafinis tekstas

logotipu tendencijos 10

Nors šis logotipų stilius yra užgožiamas labiau minimalių stilių, tačiau kaligrafinis, ranka rašytas tekstas, toliau išlieka populiarus. Daug įvairių industrijų, tokių kaip kavinės, kirpyklos, fotografijos studijos, ir toliau nesiliaus naudojusios savo logotipuose šios nuostabios technikos. Ruoškitės ir toliau sunkiai įskaityti tokius logotipų užrašus, tačiau žavėtis jų grožiu!

Tai tiek šiam kartui! Apžvelgti visas populiarias technikas užimtų amžinybę, todėl šįkart susipažinote su 10 populiariausių logotipų tendencijų, kurios artimiausiu metu, dar tikrai nesikeis.

Logotipų dizainas, kaip ir visa grafinio dizaino sritis, nestovi vietoje ir nuolatos tobulėja. Įmonėms darosi sunku viskuo rūpintis, o ypač besikeičiančiomis dizaino tendencijomis, todėl jei norite atnaujinti logotipą į solidžiau atrodantį ar susikurti visiškai naują – susisiekite su mumis, su malonumu jums padėsime!

Sukurkime ką nors gražaus!

Dabar metas jums nuspręsti, ar norite dirbti su mumis, ir kartu sukurti idealų logotipą jūsų verslui.